Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolska nominowana w City Nation Place Awards 2017!

Promocja
13 października 2017
Województwo Małopolskie znalazło się w gronie finalistów międzynarodowego konkursu City Nation Place Awards 2017, który nagradza najbardziej kreatywne i skuteczne strategie z zakresu marketingu miejsca. Jury konkursu doceniło przede wszystkim efekty Systemu Koordynacji Marki Małopolska oraz promocję wydarzeń własnych. Rozstrzygnięcie zmagań i zwycięzców poznamy 9 listopada w Londynie.

W tegorocznej edycji konkursu nagrody wręczone zostaną przedstawicielom z całego świata w następujących kategoriach:

  1. Best Citizen Engagement
  2. Best Communications Strategy
  3. Best Expression of Place Identity Through Design
  4. Best Use of Social Media
  5. Place Brand of the Year

Strategia marki Małopolska została wyróżniona w kategorii Place Brand of the Year. Wśród nominowanych, w tej kategorii, znalazły się także między innymi Kopenhaga oraz Toronto.

Marka Małopolska powstała, aby służyć budowaniu potencjału gospodarczego, innowacyjnego i przedsiębiorczego regionu. Nominacja do prestiżowego konkursu jakim jest Nation Place Awards 2017 jest najlepszym dowodem na to, że jesteśmy skuteczni, a realizowane przez nas działania marketingowe prowadzone są na najwyższym poziomie

– podkreśla Jacek Krupa, Marszałek Województwa Małopolskiego.

Efektywna współpraca w zakresie planowania i realizacji działań promocyjnych oraz strategia komunikacji marki oparta na emocjach i budowaniu relacji wyróżniają Województwo Małopolskie. Zasady oraz efekty Systemu Koordynacji Marki Małopolska oraz promocja wydarzeń własnych i partnerskich regionu realizowana pod hasłem Małopolska 3.0 zwróciły uwagę jury konkursu City Nation Place Awards 2017.

System Koordynacji Marki Małopolska to innowacyjne podejście łączące zasoby i inicjatywy około 100 podmiotów zaangażowanych w budowanie marki Małopolska. W zgłoszeniu konkursowym jako przykład zostały zaprezentowane także kampanie Młodość to Stan Ducha, Małopolska na Rowery oraz inicjatywy społeczne takie jak akcje krwiodawstwa. Nie mogło zabraknąć również nowego projektu „Made in Małopolska”, mającego na celu budowanie społeczności wokół lokalnych marek pochodzących z regionu i zapewnienie im wspólnej promocji.

Więcej o finalistach i konkursie City Nation Place Awards 2017 www.citynationplace.com/awards

Galeria zdjęć

Autor: Departament Marki Małopolska