Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Urząd Marszałkowski

Załatw sprawę w urzędzie

Zapraszamy na strony Biuletynu Informacji Publicznej w celu zapoznania się z informacjami dotyczącymi zadań realizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego oraz jego jednostek organizacyjnych. Zaprezentowane karty zadań w menu przedmiotowym zawierają: opis zadania, dokumenty niezbędne do załatwienia sprawy, informacje o urzędniku odpowiedzialnym za realizację procedury, formę, sposób i termin załatwienia sprawy oraz wymagane opłaty. Na stronie dostępne są również informacje o trybie odwoławczym oraz teksty aktów prawnych i wzory wniosków w wersji do pobrania i wydrukowania.

Załatw sprawę przez internet

Województwo Małopolskie wykorzystuje Internet w kontaktach obywateli z Urzędem Marszałkowskim. Cyfrowa Małopolska umożliwia rozpoczęcie załatwiania niektórych spraw drogą elektroniczną z zachowaniem bezpiecznego przepływu danych oraz z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Rozpoczęcie procedury załatwiania sprawy następuje poprzez wysłanie elektronicznego formularza (e-formularza) drogą internetową. Każdy obywatel może sprawdzić stan realizacji swojej sprawy, złożyć skargę, wniosek. Staje się to realne przy korzystaniu z własnego profilu użytkownika i kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Możliwe jest również złożenie pisma podpisanego podpisem kwalifikowanym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej

Ankiety

Dokumenty

Kontakt

Dojazd