Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Cyfrowy Urząd

Załatw sprawę przez Internet

W kontaktach obywateli z Urzędem wykorzystywany jest Internet. Cyfrowa Małopolska umożliwia rozpoczęcie załatwiania niektórych spraw drogą elektroniczną z zachowaniem bezpiecznego przepływu danych oraz z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Rozpoczęcie procedury załatwiania sprawy następuje poprzez wysłanie elektronicznego formularza (e-formularza) drogą internetową. Każdy obywatel może sprawdzić stan realizacji swojej sprawy, złożyć skargę, wniosek. Staje się to realne przy korzystaniu z własnego profilu użytkownika i kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Możliwe jest również złożenie pisma podpisanego podpisem kwalifikowanym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej.

W Urzędzie zapłacisz telefonem

Płatności mobilne realizowane są przy użyciu systemu BLIK obsługiwanego przez ING Bank Śląski, PKO BP, a także przy użyciu aplikacji PeoPay.

Wystarczy mieć na swojej komórce lub tablecie zainstalowaną aplikację, która generuje kody w systemie BLIK - to nim, po odpowiedniej autoryzacji, można zapłacić. Opłatę w systemie bezgotówkowym pobiera bezpośrednio urzędnik załatwiający daną sprawę na swoim stanowisku pracy.

Uruchomienie usługi nastąpiło w ramach pilotażowego projektu akceptacji płatności bezgotówkowych w administracji publicznej,  który realizuje Ministerstwo Rozwoju i Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

Wykaz procedur, za które w Urzędzie zapłacisz telefonem: